VOP

Všeobecné obchodní podmínky

ASANTY STUDIO

Ing. Nikola Janoviak

Žižkova 1212, Pacov 39501

IČ: 09594051

ADRESA STUDIA: Pošenská 351, Pacov 39501

 

KONTAKTNÍ ÚDAJE POSKYTOVATELE

info@asanty.cz
+420 737 272 566

 

ZODPOVĚDNÁ OSOBA

Nikola Janoviak
info@asanty.cz
+420 737 272 566

Každý klient je povinen seznámit se s všeobecnými podmínkami studia ASANTY (dále jen jako studio nebo poskytovatel). Všeobecné obchodní podmínky (dále jen „obchodní podmínky“) jsou vydány dle ustanovení § 1751 a násl. zákona č. 89/2012 Sb., občanský zákoník (dále jen „občanský zákoník“).

 

I.

Obchodní podmínky upravují vzájemná práva a povinnosti poskytovatele služeb a fyzické osoby, která uzavírá smlouvu o poskytování služeb dle ust. § 1746 odst. 2 občanského zákoníku mimo svoji podnikatelskou činnost jako spotřebitel, nebo v rámci své podnikatelské činnosti.

 

II. Služby a ceny

▪ Kompletní informace o cenách, službách, lektorech, workshopech a aktualitách jsou uvedeny na stránkách www.asanty.cz.

 

III. Nákup služeb – rezervace lekcí, storno

Jednotlivé lekce lze objednat přes on-line rezervační systém uvedený na webových stránkách studia, telefonicky na recepci studia, emailem či osobní rezervací přímo na recepci studia.

▪ po vytvoření a zaslání objednávky zašle studio klientovi potvrzení o objednávce na e-mailovou adresu uvedenou klientem. Smlouva je uzavřena zasláním potvrzení studiem o zaplacení služby klientem

▪ Všechny objednávky přijaté studiem jsou závazné do jejich zrušení. Zákazník může zrušit objednávku prostřednictvím rezervačního systému nebo elektronicky na email studia.

 

Poplatky za nevčasné storno

Otevřené lekce

0 % ceny výuky — při zrušení/přesunu výuky více než 12 hodin před jejím začátkem.

100 % ceny výuky — při zrušení/přesunu v době kratší než 12 hodin, případně při nedostavení se na lekci.

 

Poplatek za zrušení/přesunutí soukromé lekce:

0 % ceny výuky — při zrušení/přesunu výuky více než 12 hodin před jejím začátkem.

100 % ceny výuky — při zrušení/přesunu v době kratší než 12 hodin, dále při nedostavení se.

 

Ostatní akce

Poplatek za zrušení rezervace na akce (kurzy, workshopy a jiné události pořádané studiem)

0% ceny — pokud je zrušeno více než 5 dní před začátkem plánované akce. 

100% z ceny akce — pokud je zrušeno v době kratší než 5 dní před plánovanou akcí, případně při nedostavení se.

 

IV. Zákaznický účet – on-line rezervační systém

▪ Na základě registrace kupujícího provedené na webových stránkách může zákazník přistupovat do svého zákaznického účtu (dále jen „zákaznický účet“).

▪ Při registraci do zákaznického účtu je zákazník povinen uvádět správné kontakty tak, aby mohl být informován např. o změnách rozvrhu či zrušení lekce při nedostatečném počtu cvičících. Údaje uvedené v uživatelském účtu je zákazník při jakékoliv jejich změně povinen aktualizovat. Údaje uvedené zákazníkem v zákaznickém účtu jsou poskytovatelem služeb považovány za správné.

▪ Přístup k zákaznickému účtu je zabezpečen uživatelským jménem a heslem. Zákazník je povinen zachovávat mlčenlivost ohledně informací nezbytných k přístupu do jeho zákaznického účtu. Poskytovatel služeb nenese odpovědnost za případné zneužití zákaznického účtu třetími osobami.

▪ Zákazník není oprávněn umožnit využívání zákaznického účtu třetím osobám.

▪ Poskytovatel služeb může zrušit uživatelský účet, a to zejména v případě, když zákazník svůj uživatelský účet déle nevyužívá, či v případě, kdy zákazník poruší své povinnosti ze Smlouvy a/nebo těchto obchodních podmínek.

▪ Zákazník bere na vědomí, že uživatelský účet nemusí být dostupný nepřetržitě, a to zejména s ohledem na nutnou údržbu hardwarového a softwarového vybavení poskytovatele služeb, popř. nutnou údržbu hardwarového a softwarového vybavení třetích osob.

▪ S osobními údaji vloženými do zákaznického účtu nakládá Poskytovatel služeb v souladu s prohlášením o ochraně osobních údajů, jehož text je k dispozici na webových stránkách.

 

V. Platební podmínky a dodání zboží

Cenu služeb dle Smlouvy může zákazník uhradit:

▪ V hotovosti

▪ Online bankovní převod, detaily o této metodě Podpora Comgate | Bankovní převody

▪ Online platba kartou, detaily o této metodě Podpora Comgate | Platby kartou

▪ Bezhotovostně přes platební terminál na recepci studia

V případě bezhotovostní platby je závazek zákazníka uhradit kupní cenu splněn okamžikem připsání příslušné částky na bankovní účet poskytovatele služeb. Podle zákona je prodávající povinen vystavit zákazníkovi účtenku o zakoupení služby.

 

PLATBA

Poskytovatel platební brány, společnost Comgate, a.s. https://www.comgate.cz/cz/platebni-brana

Kontaktní údaje při případné reklamaci nebo dotazy k platbám:

Comgate, a.s.

Gočárova třída 1754 / 48b, Hradec Králové

E-mail: platby-podpora@comgate.cz

Tel: +420 228 224 26

 

PODMÍNKY VYUŽÍVÁNÍ ZAKOUPENÝCH VSTUPŮ

Balíček pro 10 lekcí má platnost 6 měsíců od data zakoupení.

Balíček pro 20 lekcí má platnost 9 měsíců od data zakoupení.

Platnost balíčku nelze prodloužit. Balíček platí pouze pro jednoho klienta a nelze ho použít naráz více lidmi.

 

VI. Odstoupení od smlouvy

▪ Klient, který uzavřel smlouvu s poskytovatelem, má právo od smlouvy odstoupit za podmínek uvedených níže, pokud již nezačal čerpat vstupy z permanentky, kurzu či vstupy z individuálních lekcí.

▪ Lhůta pro odstoupení od smlouvy uzavřené distančním způsobem nebo uzavřené mimo obchodní prostory činí 14 dnů ode dne uzavření smlouvy.

▪ Klient nemůže odstoupit z důvodů uvedených v ustanovení § 1837 občanského zákoníku, zejména nemůže odstoupit od Smlouvy:

  • O poskytování služeb, jestliže byly splněny s jeho předchozím výslovným souhlasem před uplynutím lhůty pro odstoupení od smlouvy a poskytovatel před uzavřením smlouvy sdělil zákazníkovi, že v takovém případě nemá právo na odstoupení od smlouvy, v dalších případech uvedených v § 1837 občanského zákoníku.

▪ Pro dodržení lhůty pro odstoupení od smlouvy musí klient odeslat prohlášení o odstoupení písemnou formou ve lhůtě pro odstoupení od smlouvy.

▪ Pro odstoupení od Smlouvy může zákazník využít stejný způsob, jakým se přihlásil na webových stránkách, v rezervačním systému. Poskytovatel služeb potvrdí klientovi bezodkladně přijetí odstoupení. Odstoupí-li klient od smlouvy o poskytování služeb v souladu s výše uvedenými ustanoveními, vrátí mu poskytovatel bezodkladně, nejpozději však do 14 dnů od odstoupení od smlouvy, všechny zaplacené peněžní prostředky dle Smlouvy stejným způsobem, jakým klient prostředky vynaložil. Poskytovatel služeb vrátí klientovi přijaté peněžní prostředky jiným způsobem jen tehdy, pokud s tím klient souhlasí a pokud mu tím nevzniknou další náklady.

▪ Zákazník tímto žádá, aby poskytovatel začal s plněním své povinnosti ve lhůtě pro odstoupení od smlouvy.

 

VII. Reklamace

  1. Práva a povinnosti smluvních stran ohledně práv z vadného plnění se řídí příslušnými obecně závaznými právními předpisy, zejména zák. č. 89/2012 Sb., občanským zákoníkem a ve vztahu ke spotřebitelům zákonem č. 634/1992 Sb., o ochraně spotřebitele, ve znění pozdějších předpisů.
  2. Dojde-li ke zrušení akce, na které si zákazník již zakoupil vstupenku, bude zákazníkovi vráceno vstupné na základě zákazníkem uplatněné řádné reklamace v zákonné lhůtě.
  3. Zákazník je povinen pro účinné zahájení reklamačního řízení předložit doklad o koupi služby nebo jiným způsobem prokázat vznik smluvního vztahu. Podmínkou uplatnění práv je, aby zákazník v době trvání záruky a bez odkladu po zjištění vady zahájil reklamační řízení a vytkl vadu, kterou na službě shledal.
  4. Místem uplatnění reklamace je adresa provozovny ASANTY, uvedená v záhlaví této smlouvy, přičemž reklamaci je možné uplatnit zejména osobně na recepci nebo písemně doporučenou poštou či emailem.
  5. Uplatní-li zákazník reklamaci a vytkne tak poskytovateli vady na službě, napíše o tom poskytovatel zápis, který obsahuje datum zahájení reklamačního řízení, specifikaci služby, označení vadné vlastnosti, způsob vyřízení reklamace požadovaný zákazníkem, termín vyřízení reklamace.
  6. Zákazník má právo na řádné odstranění uznané reklamované vady. V případě uznané reklamace se do záruční doby nepočítá doba uplynulá ode dne uplatnění práva z vadného plnění až do dne vyřízení reklamace.
  7. Vyřizování reklamace nesmí bez dohody se zákazníkem trvat déle než 30 kalendářních dnů.
  8. Poskytovatel musí o reklamaci rozhodnout ihned, ve složitých případech do 3 pracovních dnů. Do této lhůty se nezapočítává doba přiměřená potřebná k odbornému posouzení vady. Reklamace včetně odstranění vady musí být vyřízena co nejdříve, nejpozději však do 30 dnů ode dne jejího uplatnění. Dohodne-li se zákazník s poskytovatelem na lhůtě delší, pak musí být reklamace vyřízena do konce prodloužené lhůty. Reklamační řízení musí být ukončeno vydáním rozhodnutí (potvrzení) o reklamaci, ve kterém bude datum a způsob vyřízení reklamace, informace o provedení nápravy, případně písemné odůvodnění zamítnutí reklamace.
  9. Poskytovatel služeb odpovídá za vady služeb, které se projeví v zákonné záruční době, která počíná běžet ode dne poskytnutí služby.
  10. Záruka se nevztahuje na vady, na které byla poskytnuta sleva.
  1. Na dárky a bonusy, které jsou poskytovány zdarma, nelze uplatnit reklamaci.
  2. V případě, že dojde mezi poskytovatelem a zákazníkem – spotřebitelem ke vzniku spotřebitelského sporu ze smlouvy o poskytování služeb, který se nepodaří vyřešit vzájemnou dohodou, může spotřebitel podat návrh na mimosoudní řešení takového sporu určenému subjektu mimosoudního řešení spotřebitelských sporů, kterým je Česká obchodní inspekce, Ústřední inspektorát – oddělení ADR, adresa:

Česká obchodní inspekce, Ústřední inspektorát – oddělení ADR

Štěpánská 796/44, 110 00 Praha 1

Email: adr@coi.cz, Web: adr.coi.cz

 

VIII. Ochrana osobních údajů GDPR

▪ Studio zpracovává osobní údaje za účelem uzavření a naplňování práv a povinností vyplývajících ze Smlouvy s klientem. S osobními údaji je zacházeno v souladu s právními předpisy.

▪ Studio se zavazuje dodržovat mlčenlivost o osobních údajích zákazníka a poskytovat jim dostatečnou ochranu tak, aby nemohlo dojít k neoprávněnému nebo nahodilému přístupu k osobním údajům, jejich změně, zničení či ztrátě, neoprávněným přenosům, k jejich neoprávněnému zpracování jakož i k jinému zneužití osobních údajů.

▪ Studio zpracovává osobní údaje v přesně takové podobě, v jaké je získá od klienta, v souladu se stanoveným účelem pro jaký jsou zpracovány a v rozsahu nezbytném pro plnění takového účelu, a uchovává je pouze po dobu nezbytnou k účelu jejich zpracování. Podrobné informace o zpracování a ochraně osobních údajů zákazníka ze strany studia jsou k dispozici na stránkách studia.

 

IX. Závěrečná ustanovení

▪ Veškerá ujednání mezi Studiem a klientem se řídí právním řádem České republiky. Pokud vztah založený Smlouvou obsahuje mezinárodní prvek, pak strany sjednávají, že vztah se řídí právem České republiky s vyloučením kolizních ustanovení. Tímto nejsou dotčena práva spotřebitele vyplývající z obecně závazných právních předpisů.

▪ Studio není ve vztahu ke klientovi vázáno žádnými kodexy chování ve smyslu ustanovení § 1826 odst. 1 písm. e) občanského zákoníku.

▪ Všechna práva k webovým stránkám poskytovatele služeb, zejména autorská práva k obsahu, včetně rozvržení stránky, fotografií, filmů, grafik, ochranných známek, loga a dalšího obsahu a prvků, náleží studiu. Je zakázáno kopírovat, upravovat nebo jinak používat webové stránky nebo jejich část bez souhlasu poskytovatele služeb.

▪ Studio nenese odpovědnost za chyby vzniklé v důsledku zásahů třetích osob dowebových  stránek nebo v důsledku jeho užití v rozporu s jeho určením. Zákazník nesmí při využívání webových stránek používat postupy, které by mohly mít negativní vliv na jeho provoz a nesmí vykonávat žádnou činnost, která by mohla jemu nebo třetím osobám umožnit neoprávněně zasahovat či neoprávněně užít programové vybavení nebo další součásti tvořící webové stránky a užívat webové stránky nebo její části či softwarové vybavení takovým způsobem, který by byl v rozporu s jejich určením či účelem.

▪ Smlouva včetně obchodních podmínek je archivována poskytovatelem služeb v elektronické podobě a není přístupná.

▪ Znění obchodních podmínek může poskytovatel služeb měnit či doplňovat. Tímto ustanovením nejsou dotčena práva a povinnosti vzniklá po dobu účinnosti předchozího znění obchodních podmínek.

▪ Zákazník se zavazuje, že při návštěvě lekcí, popř. workshopů či školení, bude respektovat pravidla obsažená v provozním řádu.

▪ Ustanovení obchodních podmínek jsou nedílnou součástí smlouvy o poskytování služeb, uzavřené mezi studiem a zákazníkem. Odchylná ujednání ve smlouvě o poskytování služeb mají přednost před ustanoveními těchto obchodních podmínek.

 

Tyto obchodní podmínky nabývají účinnosti dnem 1. 12. 2024